Anney tersenyum. Sejak dibuatnya makeover dan rebranding kedainya, pelanggan makin ramai.
Ada yang muda-mudi, famili, pak-pak aji dan macam-macam lagi.
Anney sungguh tak sangka, hanya tampal poster tulisan yang Anney sendiri tak paham, suruh pencacai pakai tutup kepala warna putih yang dibeli dari Jalan Masjid India, pelanggan makin ramai.
Tukang masak tak tukar, ramuan kari tak ubah, pendek kata hampir semua tak ubah. Kalau Anney tahu dari dulu lagi Anney dah buat macam ni.
Anney sungguh-sungguh hairan.
*Bukan semua anney macam ni.
8 BERBICARA:
rebranding mmg mampu mengubah,,
aloy_paradoks: TQ:)
tapi pak aji masih tak sedar yang tebar roti canai masih agamanya bukan islam kan?
pak aji hanya nampak kepiah putih dan ayat jawi di dinding saja..
lepas tu apa tindakan yang patut kita ambil agar perkara ini tidak berterusan?
kita tulis pasal ni dalam blog kita byk2 la.pndidikan melalui blog.
huh..kene ade logo halal la.. kene gak..
sebab alasan dorang kan.. ini kedai saya share dengan itu melayu..
huh!!!! yang islam tu cek2 lah
islam kita selalunya cuma pada nama. dan kadang kita biar manusia lain mempergunakan agama demi kepentingan sendiri
Post a Comment