16.5.10

SESUATU YANG BARU

Kalau agak jemu melihat sesuatu yang sama, itu maknanya sudah sampai masa melihat sesuatu yang baru. Hatyai, Thailand.
Siapa kata motosikal dibuat hanya untuk 2 orang sahaja?




Kita tiada "teksi motosikal" di Malaysia.


Dan siapa kata tempat di belakang hanya untuk simpan barang-barang dan perlu tali pinggang keledar dan kusyen untuk duduk di bahagian belakang?


Topi keledar hanya penting untuk penunggang sahaja dan bukan pada pembonceng.


Nasi dagang? Di pantai timur la yang paling sedap. Mee rebus? Johor kot. Tomyam? Thailand la. Ini versi halal!




Unit Perancangan Bandar memang perlu buat kerja lebih masa lagi. Wayar elektrik masih serabut sana-sini. Meter elektrik di tiang dan bukan di rumah/bangunan.

Kereta sport dengan tayar nipis? Itu tak trendy di sana.



Bosan dengan jenama yang sudah lali didengar?

23 BERBICARA:

Selamber Rock said...

pergh...dorg ni main hentam je..

fadzilah said...

yg indah pegi melancong ke Thailand ke?

bias® said...

umak ai?

yg_indah said...

kejora:hentam apa?

fadzilah:sebenarnya pergi tukar tayar kereta ja.serius.

bias:umak yu?

Anonymous said...

Ye ke ked tkr tayar kete ajer? Hg jgn main2 ked... Hehehe...

-Artakuz-

yg_indah said...

Artakuz:oi oi aku pi dgn ustaz la.jgn pikir yg bukan2.

Anonymous said...

Ustaz tu certified tak? Ada gak yg balik dari mesir tp lakunya tak sebegitu... Hehehe... Awat lama tak update blog? SBS kawin, hg turun mai sini tak?

-Artakuz-

yg_indah said...

artakuz:ustaz HSK beb.insylah aku turun tp xtau sampai sana bila.hahaha

Anonymous said...

lain kali pi jauh sikit. buat lawatan sambil belajar ke chiang mai plak.

kelisa

yg_indah said...

kelisa:gambar raja pakai tengkolok menghalang.

en_me said...

ghitewww..

Anonymous said...

TAHNIAH KED!

-Artakuz-

Akak Kembang said...

mekacih my luvly adik for mempelam tu even bkn dr tepi sawah akak sudi menerimanya..kikikiki..nnt akak p sana tlg bwk jejalan ek..

Anonymous said...

Wah! ada org bg mempelam kat org lain... Aku yg dekat seabad kenal hg pun tak pernah dpt ked... Sampainya hati hang ked...

Hehehe...

-Artakuz-

P/s: Ked, jersi aku jgn lupa belikan tau.

yg_indah said...

alin:bwk jalan?bleh sediakan duitnya sj;)

artakuz:utk hg aku nak bg mempelam yg aku tanam sdiri, baru spesel sikit.so 3-4 tahun baru mempelam aku keluar.tu pun kalau ulat/kulat xkacau la.

vidadarisakura said...

astaga..

tasekM said...

aku suka baju last tu...


.

addyaholix said...

aku plan nak ke sana nanti. tengok manusia. dan dunia. ;D

Anonymous said...

Addy,

Tgk ajer tau... Ahakz....


-Artakuz-

Catwoman said...

Salam Yang Indah.....

Sy baru di sini....dtg m`baca ye.

:)

kelisa_samudera said...

bila nak update? balik hatyai terus lupa kat blog.

yg_indah said...

VV: astaga

TM:awat xckap awal2.boleh tlg belikan.

addy:jgn tak ajak aku sama.

Artakuz: eleh dia pn teringin

Catwoman: noted. TQ.

kelisa: aku sibuk p kenduri kawin ni.

farwalis said...

boleh je join. cuba tinggalkan emel dekat kotak jerit Soltura. nanti aku mintak Firol a.k.a admin blog tu approve untuk jadi geng

 
MENGHARAPKAN YG_INDAH © 2008